Strona główna | Mapa serwisu



Woda
System > Magia > Woda

Woda

Magią wody posługują się uzdrowiciele, oraz kapłani, których bóstwa związane są ze sferą życia czy też wizji.

 

 

SFERA ŻYCIA

 

KRĄG I

 

Uzdrowienie

Rzucanie: F, G (dotknąć osoby)

Walka: nie.

Czas działania: stały.

Leczy osobie 1 pasek życia.

 

Leczenie trucizny

Rzucanie: F, G, S (woda)

Walka: nie

Czas działania: teraz.

Wyzwala osobę spod wpływów trucizn (decyzja Opiekuna, mogą zdarzyć się silniejsze trucizny niż to zaklęcie np. uzasadnione fabularnie).

 

Oczyszczenie wody

Rzucanie: F, G (zamieszać palcem), S (wybrana woda)

Walka: nie.

Czas działania: teraz.

Usuwa z wody wszelkie trucizny oraz zmienia wszelkie eliksiry magiczne w zwykłą ciecz.

 

KRĄG II

 

Zniszczenie niemartwego

Rzucanie: F, G, S (zioła)

Walka: tak

Czas działania: teraz

Obsypany ziołami zwykły zombie ulega „zniszczeniu”. Innym nieumarłym (np. silniejszym) zadaje 2 PŻ obrażeń.

 

 

KRĄG III

 

Wskrzeszenie

Rzucanie: F, G, S (trup)

Walka: tak.

Czas działania: teraz.

Przywraca jedną wybraną osobę do życia. Ma ona 3 paski życia.

 

 

SFERA WIZJI

 

KRĄG I

 

Poznanie Aury

Rzucanie: F

Walka: nie

Czas działania: nieistotny

Można rzucić na czarodzieja – ujawnia, jakimi czarami może się posługiwać (powinien okazać karteczki z czarami – ich ilość i rodzaj).

 

KRĄG II

 

KRĄG III

 

Fortuna

Rzucanie: F, G, S (obsypać osobę kolorowymi ziołami)

Walka: tak.

Czas działania: teraz.

Można rzucić na innego czarodzieja. Zyskuje on natychmiastowo losowo wybrany przez Opiekuna 1 czar (z jego dziedziny).