Woda Magią wody posługują się uzdrowiciele, oraz kapłani, których bóstwa związane są ze sferą życia czy też wizji. SFERA ŻYCIA KRĄG I Uzdrowienie Rzucanie: F, G (dotknąć osoby) Walka: nie. Czas działania: stały. Leczy osobie 1 pasek życia. Leczenie trucizny Rzucanie: F, G, S (woda) Walka: nie Czas działania: teraz. Wyzwala osobę spod wpływów trucizn (decyzja Opiekuna, mogą zdarzyć się silniejsze trucizny niż to zaklęcie np. uzasadnione fabularnie). Oczyszczenie wody Rzucanie: F, G (zamieszać palcem), S (wybrana woda) Walka: nie. Czas działania: teraz. Usuwa z wody wszelkie trucizny oraz zmienia wszelkie eliksiry magiczne w zwykłą ciecz. KRĄG II Zniszczenie niemartwego Rzucanie: F, G, S (zioła) Walka: tak Czas działania: teraz Obsypany ziołami zwykły zombie ulega „zniszczeniu”. Innym nieumarłym (np. silniejszym) zadaje 2 PŻ obrażeń. KRĄG III Wskrzeszenie Rzucanie: F, G, S (trup) Walka: tak. Czas działania: teraz. Przywraca jedną wybraną osobę do życia. Ma ona 3 paski życia. SFERA WIZJI KRĄG I Poznanie Aury Rzucanie: F Walka: nie Czas działania: nieistotny Można rzucić na czarodzieja – ujawnia, jakimi czarami może się posługiwać (powinien okazać karteczki z czarami – ich ilość i rodzaj). KRĄG II KRĄG III Fortuna Rzucanie: F, G, S (obsypać osobę kolorowymi ziołami) Walka: tak. Czas działania: teraz. Można rzucić na innego czarodzieja. Zyskuje on natychmiastowo losowo wybrany przez Opiekuna 1 czar (z jego dziedziny). |